Yeah, knees are too far out front - not good.
Considering the weight, I don’t thing, that I’m gm’ing it too much.
And thank you.
Yeah, knees are too far out front - not good.
Considering the weight, I don’t thing, that I’m gm’ing it too much.
And thank you.
I know I don’t upload a lot, but here a little video for you fellow lifters. It’s a loose size 46 metal king sumo, the ipf version…
It’s 230kg or 507lb
[quote]jonatan-shg wrote:
I know I don’t upload a lot, but here a little video for you fellow lifters. It’s a loose size 46 metal king sumo, the ipf version…
It’s 230kg or 507lb[/quote]
Yeah, uh, that looked like a speed pull!
It was pretty easy too, but I didn’t want to go too high, my stomach felt wierd.
My goal is the IPF -100kg Sub junior world record, I have 1½ years left as sub junor.
Today was a day off. What do you think, I did?
Yes, of course, I did some training anyways.
I worked on my arch in the benchpress, did a little upper back, and some powercleans. I suck at cleans.
Do you suck too?
New pr yesterday, 3x242 paused benchpress.
Godt at se en stærk dansker herinde!
Meget flotte tal! og når man tager din alder i betragtning bliver det kun endnu mere sygt.
Så at du brugte band i en af dine videoer, kender du et godt sted at købe dem? Eller en side som også sender til DK billigere end EliteFTS?
Damn, en dansker herinde, det er sgu nice. ![]()
Ja, tallene er ved at være okay, men de skulle bliver meget bedre. Målet er, som nok før nævnt, IPF subjunior verdensrekord. Det burde være realistisk, hvis jeg kan undgå skader.
Bandsne har jeg købt hos ironwoody, det er dog noget dyrt, og jeg har efterfølgende fundet pullum sports, der er billigere, og er i england, så du ikke risikerer at skulle betale told. Jeg har købt nogle håndledsbind derinde, de kom to dage efter de var bestilt, så super gode fragttider.
[quote]jonatan-shg wrote:
Damn, en dansker herinde, det er sgu nice. ![]()
Ja, tallene er ved at v�¦re okay, men de skulle bliver meget bedre. M�¥let er, som nok f�¸r n�¦vnt, IPF subjunior verdensrekord. Det burde v�¦re realistisk, hvis jeg kan undg�¥ skader.
Bandsne har jeg k�¸bt hos ironwoody, det er dog noget dyrt, og jeg har efterf�¸lgende fundet pullum sports, der er billigere, og er i england, s�¥ du ikke risikerer at skulle betale told. Jeg har k�¸bt nogle h�¥ndledsbind derinde, de kom to dage efter de var bestilt, s�¥ super gode fragttider.[/quote]
Mange tak for tippet.
Hvor i DK bor du egentlig?
Held og lykke med det! Du er allerede sindsyg stærk og i mine øjne kan jeg ikke se nogle forhindringer fra at du opnår dine mål.
SÃ¥ lidt da.
Jeg bor i Ebelftoft, en lille flække i �stjylland, og har licens hos AK Nordland i �rhus.
Hvad med dig?
Ja, styrken er rigtig god ifht. det danske niveau, men skal jeg gøre mig internationalt, så er der lidt vej endnu.
Alt tager jo tid, men med dine nuværende numre skal det sku nok rykke sig.
Bor selv i København og træner bare alene. For sport og udseende.
Ja, det skal nok blive godt.
Træner du alene? Jeg har hørt, at the gym skulle være ret fedt, der ville jeg kigge forbi, hvis jeg var dig.
Men hvilken sport?
Yesterday was my first meet ever. It was a raw meet, and I’m satisfied with the results.
What I liftet was
190/115/242.5 kg - or
418/253/533.5 lb
My BW was 87.9 kg/193.4 lb
Today I did a shirted bench at 330lb to a 2inch board with OK speed. That’s good for me.
Yesterday i squatted 484 in ipf gear in ipf form. This was with tons of speed. I hope to do 550 in two weeks time.
I’ll have my first geared meet the 3 oct, this of course a IPF meet.
My openeners are gonna be something like 506/297/484.
A couple of videos here
Feel free to comment form.
Damn you are a very strong young chap. I dont really know exactly what form is allowed in power lifting, but the bench press in my opinion would not pass. The butt must be on the bench if I’m not mistaken.
Thank you.
I have a big butt, during the eccentric and concentric part my butt is in contact with the bench.